Levering & Verzending
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 5 werkdagen op de post
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje.
Dit geldt ook voor buitenlandse bestellingen.
Wat zijn werkdagen qua levertijden?
Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.
Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?
Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.
- Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. - Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd. - Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij PostNL. Dit betekend dat PostNL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met minimaal 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van PostNL.